У суботу 5 жовтня пройшов фінал конкурсу Global Teacher Prize Ukraine, на якому визначались найкращі вчителі України і різних номінаціях. Одразу три педагоги з Дніпропетровської області отримали відзнаки. Це Євген Кравченко, Катерина Корзун та Ярослав Федько.
У номінації «Вибір серцем» було відзначено вчителя історії з Дніпра Євгена Кравченка. Він викладає в освітніх осередках «Школи Супергероїв», що діють на базі двох лікарень Дніпра. До кожного з учнів шукає підхід, прагнучи бути підтримкою, а не лише вчителем.
-Цей педагог пішов до дітей, у яких дуже важке життя. Він пішов сам. І він не просто викладав їм урок історії, а він з ними спілкувався про війну, про те, якою Україна буде далі. Розумієте? Коли ці діти сприйняли його за свого. І мене це надзвичайно розчулило,- сказала Наталія Мосейчук, ведуча 1+1 Марафон, кураторка Global Teacher Prize Ukraine та засновниця номінації «Вибір серцем».
Також цьогоріч вперше було оголошено спеціальні відзнаки для STEM-учителів. Серед трьох переможців двоє з Дніпропетровщини.
Це директорка Олексієвського ліцею та вчителька української мови та літератури, яка руйнує стереотипи про сільську школу. Попри те, що школа розташована зовсім поруч із зоною активних бойових дій, її учні отримують якісну та сучасну освіту, використовують штучний інтелект та доповнену реальність, перемагають у найрізноманітніших конкурсах. За її словами, «діти із села варті найкращого».
Другим номінантом став вчитель фізики з 136 -ій гімназії Дніпра Ярослав Федько, який починав кар’єру як інженер медичного обладнання. Попередній досвід дозволяє йому інтегрувати наукові знання у викладання, що робить уроки практичними та цікавими. Ярослав використовує інноваційні методи, зокрема платформи для гейміфікації та набори для робототехніки.
Вони отримали гранти в межах Talents for Ukraine — ініціативи KSE Foundation ( благодійного фонду Київської школи економіки) з підтримки талановитих українців.
STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics – наука, технології, інженерія, математика) — збірний термін, яким називають підходи до освітнього процесу, що полягають у отриманні теоретичних наукових знань у ході практичної діяльності.
Залиште відповідь